Фотоальбом для подруги

Завжди з радістю роблю щось нове, хай навіть це звичний фотоальбом, але в новому кольорі :) Я вже робила такий альбом минулого року, але в синьому варіанті. Найцікавіше, що в сірому виглядає дещо інакше.


..квіти я роблю сама за допомогою силіконового молду, а потім фарбую. Ці квіти я фарбувала трьома різними фарбами, щоб вони мали теплий сірий відтінок :)


..найулюбленішою деталлю таких фотоальбомів є ось ця спідничка - чи то зі стрічки чи з тканини, але мені вона здається такою кокетливою і дівочою, тому люблю її використовувати у роботах


..напис роблю за допомогою фольги, але сфотографувати її дещо складно, бо вона дає відблиск залежно від освітлення


..цей альбом зроблено на пружинному кріпленні, але його легко можна зробити в книжному варіанті


..а ось і загальний вигляд фотоальбому, формат 23х23 см, натуральна тканина та декор


..рамку зробила з оксамитової стрічки та доповнила натуральним мереживом


..варіант синього фотоальбому можна переглянути ось тут


..ось таким вийшов фотоальбом у подарунок для найближчої подруги, і. як на мене, це чудово, коли є такі друзі, з якими можна розділити прекрасні миті життя




Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом