Холдер для документів: Майстер клас

Майстра клас на вихідні :) в кого є кілька вільних годин - можна пошити зручний холдер для документів, який можна взяти не лише у подорожі, а і використовувати у повсякденному житті.


..хто програви майстер клас вже давно є у блозі Аґрафки


..що поміщається в такий холдер? Два паспорти ( наприклад закордонний і звичайнй. кілька карток, є ще кишенька для грошей, але у мене туди поміщається і телефон)))


..закривається на блискавку, такий варіант мені чомусь здається зручніший, ніж я робила раніше (можете переглянути ось тут)


..ось вигляд наповненого холдеру


..і кілька фото для натхнення :)



..сам майстер, хто все ж дочитав))), можна знайти нижче



1. Розмір холдеру в розгорнутому вигляді 24х19 см. Нам знадобиться два відрізи 25х20 см та ущільнювач такого ж розміру. За допомогою клейової павутинки приклеюємо тканину до ущільнювача або якщо використовуєте клейовий об’ємний флізелін, то лише з однієї сторони. За бажанням можна прошити цю заготовку цікавим орнаментом або залишити як є. Після всіх маніпуляцій маєте отримати заготовку розміром 24х19 см ( за потреби підріжте до потрібних розмірів).



2. Формуємо кишені. Тут можна піти двома шляхами – використовуючи косу бейку або ж ні. Я поєднала ці два методи і зробила так як дозволяла мені тканина. Насправді спосіб пошиття цього холдеру дуже схожий на планер, який я показувала минулого разу. Вся справа в розмірах. 
Я використала відріз 23х19 см, склала пополам і склеїла за допомогою клейової павутинки. Таким чином отримала заготовку майбутньої кишеньки розміром 11,5х19 см. Таких має бути дві штуки.


3. Далі формуємо кишеньку під кредитні картки за таким ще принципом, але оскільки розмір тканини мені не дозволяв, то довелося пришити косу бейку зверху заготовки. 


4. Косу бейку я не підшивала вручну, просто здвинула її на 1-2 мм за першу лінію пришиву і прошила на машинці))) Ця кишенька в готовому вигляді має бути розмірами 7,5х19см.


5. Далі блакитну кишеню пришиваємо для однієї з оранжевих допоміжним швом (червона лінія) і формуємо кишені (жовті лінії). Для цього орієнтуємося на розмір карток ( у мене це 5,7 см завширшки).


6. Формуємо кишені для паспорту. Розмір готової кишені 11,5 см – ширина та 10 см – висота. Насправді, я тут допустила помилку, бо в другій кишені низ має бути не відрізний ( як на фото), а там має бути згин тканини))) але помітила це вже дещо запізно. Не повторюйте моїх помилок.



7. Пришиваємо кишені для паспорту таким чином, щоб наші документи помістилися в холдері. Спочатку нижню, потім ту, що зверху.


8. Далі приметуємо наші заготовки до основної частини. Я для цього просто збільшила довжину стібку на машинці до 4 мм і пришила кишені. Посеред холдеру я зробила дві строчки. Справа в тому, що у мене ущільнювач дуже цупкий, і таким чином в цих місцях я матиму рівні заломи.


9. Формуємо місце під блискавку. Для цього відрізаємо два відрізи від косої бейки довжиною по 6 см кожний і пришиваємо посередині холдера – зверху та знизу. Підшиваємо з іншої сторони ( вручну або на машинці – тут вже на ваш смак).



10. Приметуємо блискавку по периметру.


11. Увагу приділяємо ділянкам де вона сходиться і розходиться. Пришиваємо блискавку. Зайве обрізаємо.


12. Далі пришиваємо косу бейку.


13. З іншої частини я також вирішила обрізати блискавку. Одразу закріпіть її, щоб вона не розійшлася.


14. Цю обрізану частину обшиваємо відрізом тканини. Ширина має бути більшою на 2 см від ширини блискавки, а довжина 5,5 см. 







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах