Сірий фотоальбом з ніжними квітами

Мої вітання, дорогі!
Нарешті я показую у всій красі альбом, який я анонсувала десь місяць тому :)
Не буду скромною, він мені так сподобався в готовому варіанті, що фотографій буде багато :)


..для початку тканина - стримана, сірого кольору з молочними квітами, це, якщо я не помиляюся, з останніх колекцій Тільда, насправді тканина сама по собі настільки самодостатня, що підібрати до неї декор було важкувато..мені так точно :)


..декор - шифонові квіти, які я зібрала у букет, гілочка петрушки :) не пам'ятаю як називається у виробника саме цей чипборд, але для себе я його назвала саме так :) та китиця сірого кольору 


..основа вирізана за допомогою ножів з дзеркального картону срібного кольору, напис - гаряче фольгування, що цікаво на сонці ця назва дуууже гарно переливається в унісон з рамкою


..в допонення до декору - емалеві дотси-цятки, використала майже весь запас одного кольору, але воно того варте


..стрічка також заслуговує, щоб про неї говорили окремо. Вона від мого улюбленого виробника стрічок, яких ніколи не буде забагато


..розмір 23х23 см - ідеальний як для мене ))) в альбомі 40 аркушів (80 сторніок) та 41 лист напівпрозорої кальки, а це означає, що можна клеїти фото з обох боків і бути спокійним, що вони раптом склеються!


..ось такий вийшов альбом. А на кінець ще кілька кадрів цього сірого красеня




..і найголовніше! Він має багато аркушів та листи кальки і ви можете його придбати. Ціна 980 грн. Зв'язатися можна ось за цими даними:
charming.owl.shop@gmail.com 
                       Viber: 093 899 26 09

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах