Теракотовий фотоальбом

Насправді я не знаю чи цей колір справді можна назвати теракотовим, але ніяк не підберу влучне слово.


..насправді це фантастична тканина!..навіть здається, що вона дещо оксамитова чи малюнок дещо об`ємний. Декор традиційний :) це рамка з дзеркального картону, чипбордовий напис від Вензелика та камінці


..тканина в залежності від кута нахилу, також змінює свій колір, а це скажу я вам так фантастично, що хочеться вертіти його в своїх руках постійно!


..конкретно цей фотоальбом розміром 23х23 см, який як на мене, ідеальний. Не надто громіздкий, але в той же час вмісткий :)


..і найголовніше :) цей альбом  знову доступний для замовлень, чому знову, можливо запитаєте ви? бо такі я вже робила, лише вам не показала((( а тканина потім зникла з продажу


..моя невелика екскурсія теракотовим альбомом закінчилася, сподіваюся вам було цікаво:)







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт