Travel book / Альбом для подорожей

Вітання мої дорогі читачі! :)
Я дещо випала з рукодільного життя, бо займалася випічкою :) Такий собі відпочинок від тканин і рукоділля. Скажу, що відпочила добре, тепер знову тягне до моїх відрізів.
Але сьогодні хочу показати такий літній і теплий тревел бук!


..тут все просто - мінімум декору, морська гама кольорів і найголовніше розміри - 15х20 см. Це вже другий подібний тревел бук, який я робила. Перший, на жаль, сотографувала нашвидкоруч, бо потрібно було віддавати


..в цьому варіанті я використала декор від Оленки :) мені здається, що такі милі і малі іграшки дуже підходять для фотоальбомів ручної роботи. Адже де ще можна побачити альбом з таким милим морським коником?


..назва - це чипборд, який я пофарбувала акриловою фарбою від Марти Стюарт. Сама по собі тканина дуже яскрава, і потребувала такого ж яскравого підпису


..рамку заембосила пудрою, яка називається "Золото піратів"..вона і справді схожа на морський пісок і має золоті вкраплення


..єдиним елементом декору є якір, який я пошила за викрійкою від Оленки . Що тут скажеш - я фанат її викрійок :) маю ще дельфіна :) це до морської теми)))


..всередині йдуть скрап аркуші на морську тему..є декілька тематичних картинок, а форзац прикрашає кишенька, куди можна скласти якісь пам'ятні штучки. в альбомі можна писати, клеїти фото, квиточки, бірочки - всі ті пам'ятні речі, які ви можливо зберігаєте з подорожей. Я так точно зберігаю :)


..оооххх..після перегляду цього альбому захотілося на море, а точніше просто полежати на теплому золотому піску :) 






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт