Кулінарна книга

Мої вітання! Не альбомами єдиними, як то кажуть, а інколи і блокнотами та кулінарними книгами я захоплююся. Цей дизайн я колись вишивала бісером, але через відсутність потрібної тканини, зупинилася на класичному варіанті.


..ця тканина довго лежала у мене і чекала свого часу :) тканину для вишивки також купувала для одного проекту, але для іншого руки не доходили


..взагалі я люблю прості, нескладні дизайни, а найголовніше невеликі ))) так щоб кілька годин чи максимум день роботи


..в якості застібки використали гудзика з тканинним покриттям, дуже мені такі подобаються, і невеличку резиночку


..всередині 6 розділів для різних страв: перші, салати, випічка, основні, це щоб не заплутатися :) все поділено по розділам


..а щоб не загубити потрібний десерт під час приготування - закладочка з підвіскою


..саму резиночку закріпила люверсами, сто років ними не користувалася - і ось стали у нагоді)))


..а ось і власне вигляд самої кулінарної книги - просто і лаконічно, як я люблю.
Придбати кулінарку можна у моєму магазині  або ж написавши мені на пошту charming.owl.shop@gmail.com

Коментарі

  1. Дуже гарна кулінарочка, проста і досконала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Дуже рада, що є прихильники мінімальмазму окрім мене :))) то ж є для кого творити і надалі

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт