Косметичка з аплікацією

Не знати чому забуваю публікувати публікації :) Якось так, масло масляне вийшло, але це факт. Навіть не знаю чому, ніби і публікація готова, все розписано, а ту саму кнопку "Опублікувати" натиснути забуваю :)
..я завжди на всі речі дивлюся з точки зору практичності..чи то одяг, чи прикраси, чи посуд, і , власне, свої роботи я стараюся зробити такими ж. А почалося все ось з цього блокноту. Це був мій другий блокнот. Його я зробила для особистих потреб. Просто тканина ( дуже красива, бо вона дещо фактурна) і чипборд, покритий пудрою для ембоссінгу. Але ця прикраса не витримала моїх походів на роботу і за другим чи навіть першим разом вона облізла((( І тоді я вирішила..або робити роботи такі, щоб їх можна було брати з собою, або такі, які мають лежати вдома :)
Сьогодні хочу показати косметичку з аплікацією. По суті це доповнення до ніжно-лілового блокноту, який я також забула показати :) але ви його могли бачити ось тут.


Скажу, по правді, шила її по фотографії :) тобто було фото кометичка, і я, спираючись на свій велетенський досвід її шила :))) Тут пробігає нервовий сміх :) бо як я її шила я розкажу нижче. В моїй уяві вона мала бути пошитою з суцільної тканини, прошита і мати бейку - бейка це прям мастхев :)


..оскільки ця косметичка шилася доповненням до існуючого блокноту, тому з дизайном мало бути простіше :) але простіше це не про мене, розповім знову ж таки згодом. Взагалі дуже шкода, бо цієї тканини залишилося на одну, максимум дві роботи, що звісно шкода, але це ще один крок до роботи з новими тканинами, які чекають хно-зна скільки часу :)
..отже суцільна тканина, дно я додатково виділила, щоб воно краще формувалося, мереживо я прошила у двох місцях ( щоб воно не задиралося при використанні)



..спочатку я пришила аплікацію, для додаткового ефекту я проклала стібки по контуру малюнку, щоб він краще виділявся, а квадратики формувала вже після цього


..а ось і власне виворіт :) оскільки я придумала щось таке незрозуміло що )) то в цій косметичці виявилося забагато ручного шиття :) але я більше за сам результат, який би задовільнив спочатку мене, якщо мені щось не подобається, я це перероблюю, навіть якщо відклала і ніби змирилася, можу переробити через кілька днів :) Кінці блискавки зашила бейкою, бо вони мене дещо дратували :)


..власне, після цієї роботи вивела свою формулу успішного закінчення проекту - має захоплювати не лише сам процес, але і матеріали з якими ти працюєш, бо від них власне також залежатиме зовнішній вигляд кінцевої роботи.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом