Перший альбом малюка

Вітання, друзі!
Свій перший пост в цьому році я хочу присвятити не підсумкам минулого року, а чомусь новому, що я зробила минулого року, хоча непоказаного є ціла купа :)
Отже, це фотоальбом з друкованою обкладинкою!
Я так давно хотіла такий зробити, вже навіть обмірковувала, на чому я все ж зупинюся, але дякую своїм креативним замовникам! Ось він - мій (вже не мій) красунчик


..для цього альбому я використала дизайн від Cocoa Mint, купувала ось в цьому магазині . Там стільки багато чудових дизайнів! І не лише для дитячих робіт, довго обирала і зупинилася на ось цьому.


..малюнок перетікає на задню частину обкладинки


..за бажанням напис можна змінити


..працювала над цим альбом два тижні! Більша частина роботи - це звісно формування сторінок, які перероблювала не один раз, а ще додатково при друку :)


..фотоальбом містить основні розділи розвитку малюка від зародження (знимок узд) і до двох років


..взагалі, працювалося дуже цікаво, було натхнення і завзяття, хоча, монотонна робота мені швидко набридає :)


..всього вийшло 48 різних дизайнів ( 24 аркуша )!!!! це велетенський шмат роботи


..для кожного місяця ( з 1по 12) є окрема сторінка для фото і записами досягнень


..взагалі вийшла цікава книга, яку можна поступово заповнювати, а потім ще приємніше її листати і згадувати всі ці моменти


..закінчується фотоальбом сторінкою "Перший день в дитячому садку", але можна додати кілька пустих аркушів для фото чи записів


..власне вигляд пружинного кріплення 


..на цьому все :) Міні огляд альбому завершено. Сподіваюся, що Новий рік принесе ще більше цікавих замовлень і творчих робіт.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах