Новорічна скатертина МК / Christmas Table Runner DIY

Цього року прийшла ідея оновити свій новорічний декор. Щоб встигнути зробити все задумане почала ще восени, але в силу певних обставин не встигла(( Тому вирішила об'єднати два в одному і зробити заодно і майстер класи.
За моєю задумкою їх мало бути взагалі п'ять. Встигла пошити 2, незакінченим лежать ще два. На наступний день після свята Миколая я впала і зламала ногу. При чому праву. То ж шити тепер не можу ( у мене швейна машинка з педалькою). Тому, сподіваюся, дороблю все задумане в наступному році. :) Майстер клас по створенню такої скатертинки можна переглянути у блозі Аґрафки.
Такі кольори вибрала не просто так. Наша вітальня у сіро-фіолетових кольорах :) Тому і декор підбирала відповідний. Це невеличка скатертина розмірами близько 40х40 см. Для чаювання або кави, або ще чогось смачного :) поміститься заварничок, чашки, або ж навіть форма для випікання. Сподіваюся в комплекті до нього з'являться підставки поменше.


..моя проблема полягає в тому, що я як щось придумаю маю робити то негайно))) тому деякі матеріали підбираю вже з того, що маю в запасах або що мені можуть запропонувати місцеві магазини (він у нас один - для рукоділля :))) Підбираючи нитки, підходящих по кольору, звісно, не знайшла. Але були дещо товщі, але потрібного кольору. Ефект від них виявився навіть кращим, ніж я очікувала, бо обробка країв аплікації стала навіть дещо об'ємною!


..на рахунок композиції, то тут є безліч варіантів, я тасувала ті листочки кілька днів, перш ніж вирішила зупинитися на одному варіанті, бо хотілося кілька :)


..розуміючи, що багато місця у мене просто "гуляє" вирішила доповнити то ось таким стібанням. Лапки я не маю для цього, тому обираю найменш болючий варіант.


Хочу зупинитися на ось цій штуці :) Папір для аплікацій. Шукала щось подібне давно, але випадково побачила у своїй улюбленій Аґрафці :) Маю подібну штуку в стрічці шириною 5 см. Вона мені також подобається, але розміри все ж обмежені. А тут йдуть листи А4, то ж малюнок може бути будь-яким. Вона представлена у двох варіантах для легких тканин (шовк, органза) і для звичайних. Одна зі сторін дещо клейка, але не настільки, щоб надійно зафіксуватися. Тому слідуючи інструкціям я пройшлася по ній праскою.


..ось і все. Сподівалася встигнути обробити наступний МК, але наразі стояти і сидіти мені важко, за кілька годин нога знову набрякає і починає болітити. Тому поки що так.

1. Вирізаємо 16 квадратів. Можна обрати тканину двох типів, як зробила це я для шахового дизайну. Сторони квадратів 12х12 см ( по 1 см на припуски). Я використовую термочорнило, тобто після нагріву воно зникає. Не використовуйте звичайні або гелеві чорнила, які не призначені для шиття.


2. Складаємо попарно наші квадрати, закріплюємо.


3. Зшиваємо неперервним ланцюгом одразу кілька квадратів. Це швидше, а ще таким чином уникатимемо зажовування ниток на краю тканини. Як можете побачити довжина нитки між елементами  у мене близько 1 см .


4. Маємо ось такі подвійні елементи. Тут можна піти кількома шляхами: зшивати їх горизонально, вертикально, квадратами..я обрала перший варіант.


5. Тут також є кілька варіантів, як робити далі. Дехто з майстрів розгладжує шви, хтось запрасовує на одну сторону. Рекомендують для надійності все ж запрасовувати на одну сторону.


6. Зшиваємо J, прасуємо, милуємося і працюємо далі.


7. Випадково знайшла ось такий термопапір для аплікацій. Він є двох видів для легких тканин (типу шовк, органза) Steam-A-Steam Light і є для звичайних Steam-A-Steam. Він дещо липкий. Як це працює?! Я коли щось не знаю чи не розумію йду до першоджерела – виробника J.
Довільно вирізаємо пелюстку довжиною як діагональ квадрату 10х10 см.


8. На папері малюємо потрібні елементи, вирізуємо, знімаємо один захисний шар і припрасовуємо праскою близько 10 секунд до тканини.


9. Далі вирізуємо по контуру необхідну деталь, знімаємо захисний шар і приклеюємо в необхідному місці. Я довго «гралася» з пелюстками і зупинилася на ось такому варіанті. Припрасовуємо так само – тримаючи 10 секунд праску на елементі.


10. За бажанням можна зробити декоративний шов елементів.


11. Зворотню сторону я зробила ось такою шаховую..банально не вистачило тканини J Хочу зауважити, що нижню частину я завжди беру на 2 см більше як верхню. Про запас.


12.  Вирізуємо наш проміжний шов. У моєму випадку це ватин. 


13. З’єднуємо наші шари і прошиваємо. Тут вже можна дати волю фантазії. Я обмежилася ось такими фігурами J Після цього прасуємо і рівняємо.


14. Вирізуємо бейку і пришиваємо. Цього разу хочу зупинитися на кутиках. Коли пришиваємо бейку з однієї сторони машинкою не дошиваємо до низу на відстань відступу від краю. Піднімаємо голку, лапку, не надто штурхаємо наш виріб, загинаємо і починаємо шити на відстані відступу від краю. 


15. Зворотню сторону бейки пришиваємо ось так. Якщо ви як і я завжди робите це вручну J 


Ось і все. Насправді, все дуже швидко шиється, а з натхненням можна навіть встигнути до Нового року J Тому натхнення вам і часу побільше!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах