Сімейний фотоальбом і шоколадні капкейки

Поки я обмірковую, яким же наступним рецептом вас порадувати, покажу невеличкий фотоальбом. Робила його кілька тижнів тому, мої підписники в інстаграм вже могли його бачити, а вам я покажу кілька додаткових фото )))


..що казати - тканина Тільда залишається моєю найулюбленішою..Поєднувати тканини, навіть з різних колекцій, легко і це не викликає жодних проблем. А цей спосіб кріплення хоч і трудомісткий і займає багато часу - залишається найпопулярнішим


..зворотня сторона без сюрпризів, щоправда хочеться постійно додати нашивку "Ручна робота" чи щось подібне, але не знаю як до такого віднесуться потенційні замовники, мені чомусь здається, що цей напис має значення лише для нас рукодільниць


..найулюбленішими прикрасами для мене залишаються спіднички з тканини та брадси, інколи здається, що брадси я б просто колекціонувала)))


..і за традицією щось солоденьке ))) прості шоколадно-лимонні кекси з кремом, хочу зробити на вихідних щось схоже на "мінітрюфель"..це як трюфельний торт тільки у вигляді такого мацьопки))) 


..а що з цього вийде я обов'язкова вам покажу)))
Миру нам!

Коментарі

  1. Дуже красиво! Так тканини Тільда - неперевершені! Поки що, надихаюсь твоїми альбомами і скоро зроблю щось таке сама))) Аня, а сторінки всередині картонові?

    ВідповістиВидалити
  2. Аня! Гарно, дуже гарно я замилувалась!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт