Косметичка "Вінтажні троянди"

Сьогодні понеділок, день тяжкий, і ще трошки поледарювати можна, поблукавши по блогам :)
Якщо ви це читаєте, отже як і я, маєте вільну хвилинку)))
А я розбавляю свій тортиковий спам іншими роботами.
Пам'ятаєте мою бірюзову косметичку? Пошивши першу, одразу вирішила пошити ще одну. Для закріплення матеріалу :) Цього разу врахувала всі промахи, нюанси і стало краще :)


....я вже казала, що мені дуже подобається сам процес..нарізати квадратики, це все зшити між собою..
..за барком деяких матеріалів прийшлося викручуватися з того, що було, і як на мене вийшло навіть краще


..вже краще виходить зшивати між собою і стикувати дрібні деталі ))


..першу косметичку я інтенсивно використовую - ношу в ній вишивальний процес, ця поки що чекає свого часу))


..помітила цікаву особливість продажу замків о своєму місті ( а можливо так всюди)..довжина замка рахується на всю довжину, а не тільки зубчиків, як я чомусь вважала..І ось так, коли я купувала замочка в бірюзову косметичку мені не вистачило аж 4 см


..тепер я все перевіряю))) і переміряю, і перераховую! що також важливо. Треба бути пильним завжди і всюди :)






Коментарі

  1. дуже чітка і акуратна робота, стильно і красиво. МК відТані - гарний подарунок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! у мене ще кілька нечіпаних лежить))) ніяк не наважуся)))

      Видалити
  2. Така симпатична косметичка.
    Як на мене ,то нема до чого придертися- все акуратно пошито.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно вийшло! Як на мене, то ідеальна робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це все фотомонтаж! :) Але, якщо серйозно, то на все треба практика і терпіння, тоді все вдається ;)

      Видалити
  4. Яка краса! Мій улюблений тип косметичок)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Коли шось шиєш - з'являється стільки радості і натхнення! А скільки ще всього нереалізованого лежить і чекає на мене)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Фольгування в домашніх умовах

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фотоальбоми в наявності