Фотоальбом "Щасливі спогади"

Ідея з фотоальбомами настільки мені сподобалася, що я вирішила треба зробити ще)) Цифрові фото це, звичайно, зручно і все таке...але ось такі альбоми - це саме те!
Отже, простий фотоальбом, майже без прикрас, натуральні тканини і чипборд від "Вензелик".
А ще надзвичайно подобаються темні кольорові сторінки для альбомів. Розмір 25х25 см.


..з прикрас тканинні квіточки та підложки


..під настрій створився ще один альбом на металевих пружинах


....і спідничка для кокетливості)))


..а це приклади того як виглядають фото на такому фоні


..між листами є цупка калька..як виявилося це дуже практично, можна не боятися, що фото між собою склеяться


..ось так альбом виглядає з звороту та в розгорнутому вигляді


Коментарі

  1. Так красиво! Гамма у работы просто волшебная! Прекрасный альбом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Как говорила выше, альбомомания меня поглотила)))

      Видалити
  2. Відповіді
    1. ..вот за эту "пыльность" я и обожаю ткани Тильда, кажется, что с ними не может не получиться )))

      Видалити
  3. Анют, очень нежно и красиво!!Я за неделю твой уже раз 100 посмотрела, не могу налюбоваться!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Приємно чути гарні відгуки про свою роботу. Хендмейд така специфічна галузь, як на мене, що не всі її розуміють і цінують також. Тому такі слова, як бальзам на душу! Дякую, Віко!!!

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах