Морквяний торт

Продовжую свої кулінарні експерименти :)
Цього разу у мене морквяний торт. Намагаюся готувати зі звичайних продуктів, з таких, які можна знайти у моєму місті..виняток хіба що становить зефір та торт "Пташине молоко"..для цих страв я купувала додатково агар..Або ж замінюю деякі продукти на "звичайні" :)


..крем сметанковий, звичайний, збитий з цукром


..а от верх вирішила прикрасити масляним кремом з згущеним молоком


..от і маю нове захоплення солодка випічка))))
випробовую нові рецепти, улюблені залишаю і показую вам..залишилося зробити для себе кулінарну книгу, щоб записувати всі рецепти))), бо роздруківки мають властивість десь зникати

П.С. додаю рецепт за яким я готувала, раптом хтось захоче і собі )))
Інгредієнти:
350 гр. борошна
1 ч.л. розпушувача
1 ч.л. соди
3 великих яйця
1 ч.л. меленої кориці
1 ч.л. мускатного горіха
4 ст.л. кокосової стружки
200 гр. вершкового масла або 200 мл рослинного рафінованого
200 гр. цукру
1 ст. грецьких  горіхів
1/2 ч.л. солі
морква 5 середніх морквин

Одразу напишу свої коригування до цього рецепту )))
Мускатного горіху я кидаю менше, все ж таки це доволі пряна пряність))) приблизно 1/2 ч.л., з корицею все норм, я її люблю)))
Без кокосової стружки звичайно можна обійтися. Я готувала його два рази, один раз без і також смачно, але ці частинки стружки додають свого смаку.
Щодо масла. Я беру рафіноване соняшникове. і 150 мл. ( як на мене 200 це занадто). Це після першої спроби я прийшла до такого результату. Звісно можна взяти вершкове, але олія робить тісто все ж іншої структури.
Моркву тру на найменшій терці, і якщо вона занадто соковита, то я її трошки віджимаю.

Приготування:
Горіхи потрібно підсушити та трошки підрум'янити, але в міру. Не спаліть горіхи)))
Моркву натерти на терці.
Яйця змішуємо з цукром. Збивати не потрібно, просто з'єднати їх між собою.
Додати олію і знову гарно перемішати.
Додаємо сіль.
Борошно просіяти і змішати з розпушувачем.
Додати до яєчно-масляної суміші соду. Тут я зазначу, що соду я завжди гашу оцтом або лимонним соком. Тут я так і не зрозуміла з якою кислотою вона реагуватиме. Часто пишуть, що соду немає смислу гасати, бо вся реакція пройде мимо і тісто все рівно не підійметься ( так у мене воно також не підіймалося, коли я її отак тупо кидала і не гасила)))).
Додаємо борошно і гарно замішуємо тісто. Щоб воно набуло однорідної структури.
А от наприкінці додаємо нашу моркву, горіхи та кокосову стружку. Знову все замішуємо. Тісто виходить нерідким і звичайно не таким і крутим.
З цієї порції я змогла нарізати три коржі. Цілком достатньо для звичайного торту.
Форму змащуємо маслом і виливаємо туди наше тісто.
Розігріваємо нашу піч до 170 градусів С. Я починаю це робити на початковому етапі. Коли у мене натерта морква і готові горіхи.
Готуємо близько 1 години. Але тут час може дещо варіюватися в залежності від можливостей вашої печі. Перевіряємо на готовність зубочисткою. Якщо виходить суха і чиста, пиріг готовий.
Можна його споживати і в такому вигляді, можна перемастити кремом. Все залежить від ваших вподобань :)
Смачного!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах