Мої хвастушки або бажання матеріальні :)

Привіт мої любі!
Давненько мене тут не було, майже місяць. Але я до вас з новою робою і з гарними новинами.Я стала запрошеним дизайнером в команду Аґрафки, щоправда на червень-липень, але ж діла починаються з малого :). І я дуже рада, оскільки я давно вже є клієнтом їх чудового магазину, а тут ще й отримала таку довіру до себе і своєї творчості. Тож чекаю на свої завдання, хвилююся, але це приємні хвилювання :)
А ще покажу кілька фото альбому, який робила на початку лютого. Папірчик використала такий же, як у весільному альбомі, але обкладинку зробила зовсім у іншому стилі



Пластикові квіти саморобні, зробила їх ще влітку кілька десятків, і ось так помаленьку використовую в роботах, зручно зкажу я вам ))) і все під рукою



на літерах зробила гарячий ембоссінг, дуже полюбляю цей колір пудри ("blush" кому цікаво)


прикрас мінімум, адже цей папір і так самодостатній, не хотілося акцентувати увагу на чомусь іншому
А ще я маю одну новину для вас, але про це згодом )))
На цьому все, прощаюся, але ненадовго

Коментарі

  1. Папір дуже гарний, люблю такі квіточки.

    ВідповістиВидалити
  2. Я від цього паперу просто шаленію, вживу він просто неймовірний! Шкода, що він вже закінчився

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт