Дочекалась!

Хочу всіх привітати з початком літа..він у мене ("початок") трошки затягнувся))))


Так от...нарешті я його зробила - чохол для своєї швейної машинки. Машинка була без чохла..І що там приховувати, припадала пилюкою..інколи :) Схему взяла з журналу Cross Stitcher. В Україні їх знайти важкувато, але на офіційному сайті можна купити електронний варіант.



З іншої сторони вирішила зробити експеримент і спробувати простібати узорами..не знаю, чи захочу ще раз зробити таке, адже малювати узори і потім це все вишивати трошки кажучи накладно...


Вся робота зайняла у мене з місяць..приблизно..адже робила його після роботи і хатніх справ



Це зворотна сторона, дещо я перемудрувала, але перший раз..я собі вибачаю))))


Чохол був третім етапом в облаштуванні моєї кімнатки. Першим була коробочка для вишивальних ниточок





Далі підуть фото для натхнення


 А це наші дзвіночки..на диво вони виявилися досить фотогінічні)))



А ще у нас є така китайська гвоздика, можливо хтось підкаже їх наукову назву)))


...піончик


А це букетик з полину та гігантської конюшини. Реально гігантської, квітка десь до 5 см в довжину!



Бажаю всім миру та любові!

Хочу взяти участь в СП Татяни "Мой уютный дом"

Коментарі

  1. Ань, чудовий чохольчик!! Я про такий поки що тільки мрію, не маю такого досвіду. Узори дуже классно виглядають!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віка! Не знаю чи захочеться мені ще раз таке повторити :) Найближчим часом точно ні! Але хто знає, можливо захочеться зробити їх сезонними :)

      Видалити
  2. Красивая стежка, аккуратная!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Саша! Это был мой первый опыт в таких масштабах. Для первого раза я к себе не сильно придираюсь :) И меня он теперь радует, когда смотрю на него на столике

      Видалити
    2. Так это самое главное! Что бы работа и ее плоды радость приносили:)! Цель достигнута:)

      Видалити
  3. Какое все хорошенькое, цветастое, солнечное, прилетне-летнее! Чудесные работы!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт