МК по виготовленню прикрас

Віднедавна з'явилося у мене нове захоплення :) Воно і недивно з моєю непослідовністю, подобається все... і все хочеться спробувати, і всього навчитися. Так от, придбала я собі силіконовий молд "Nature" Mod Podge, Plaid для виготовлення різноманітних фігурок. А саме ось таких:


Насправді цей молд використовують з спеціальними паличками, схожими на палички клею для пістолета. Але таких тоді у наявності не було, і я замовила шматочок пластики. Далі фото процесу і коротенькі коментарі.

 
Отож для виготовлення фігурок нам знадобиться сам молд, пластика і ніж.

Відрізаємо шматочок пластики, розминаємо її в руках і вминаємо її у форму. Краще брати стільки пластики, скільки приблизно потрібно на фігурку, оскільки інше прийдеться довго і нудно "викатувати", щоб позбавитися залишків пластики + це ще й економія матеріалу :)


Отож, розкатуємо пластику по формі, зайве прибираємо, підрізуємо.


Далі акуратно дістаємо фігурку з форми і маємо, що маємо :)


"Зайве" бажано підрізати акуратно ножем, адже воно так і залишиться, або прийдеться підточувати вже після запікання.
Далі всі наші фігурки викладаємо на пергаментний папір для випікання і запікаємо відповідно до вимог пластики, яку ви використовуєте.
Після запікання моя пластика дещо змінила колір, стала більш прозорою, але це така особливість саме цього матеріалу.


Далі розфарбовуємо ваші фігурки як завгодно. Я використовувала фарбу від Martha Stewart - Multi-Surface Satin Acrylic Craft Paint. Особисто мені ця фарба надзвичайно подобається. Не знаю, як для живопису, але для декоративних робіт саме те. Кольори приємні, сама текстура фарби легка і гарно наноситься. Тим більше є різні варіанти: матова, глянцева, з блискітками. Я користувалася фарбою двох марок Decola та Ладога...ні перша, ні друга мені не сподобалися..або вона просто попала в такі руки :)
Ці прикраси можна використовувати будь-де - і в скрапбукінгу, і в кардмейкінгу ( я навіть в одну фігурку вставила брадс і запікала разом з ним, але ті фігурки я ще не розфарбувала), а якщо прикріпити основу для брошки, то і в декоративних елементів при виготовлення різноманітних аксесуарів, головне фантазія та велике бажання зробити щось цікавеньке :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах