Сьогодні і справді чудовий день :)

Всім доброго дня!
Сьогодні він і справді чудовий. Я зранку прокинулася, прочитала новини ( останні кілька місяців цей найперше, що я роблю зранку - читаю новини), зрозуміла, що все стабільно погано і заспокоїлася.
Але зараз не про це. Сьогодні 8 березня - перше весняне свято. Хочу привітати всіх рукодільниць та просто жінок, наших мам, бабусь, сестер, донечок з цим святом. Всіх благ, здоров'я та миру.
З цієї нагоди зробила для моє мамулічки ось таку листівку.
Нещодавно придбала для себе фоновий штамп від Hero Arts. Подобаються мені товари цієї фірми, дуже якісні, хоча маю лише кілька: пудру для ебоссінгу, штампи та чорнила, але жоден з них мене не розчарував. Вже більше року спостерігаю, як кардмейкери створюють за допомогою акварелі і штампів чарівні листівки, то ж наважилася і я. Признатися чесно, це моя четверта спроба :) Все ж таки пензлик не тримала в руках вже років десять :)


я використала: дизайнерський картон, акварельний папір ( знайшла в своєму місті акварельний папірчик формату 11х15 і різати не треба), пудру для ембоссінгу, акварельні фарби та емальовані цятки

З цією листівкою хочу взяти участь в блозі Зроби Сам(а) Завдання #35. Листівки із вітанням до 8 Березня








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом