One of kind

Всім бажаю доброго ранку в такий чудовий день :) І знову я з паперовою роботою. Ще в січні я стала запрошеним дизайнером листівкового завдання для блогу Зроби Сам(а). Зкажу чесно довго виношувала ідею, навіть остаточний варіант і той вже під час роботи кардинально змінила. Отож завдання було ось таким :
а ось що вийшло у мене:

Обрамлення я зробила за допомогою штампів від ММЕ та архівного чорнила. Сердечки використала вже готові. Я їх придбала ще років зо два тому, але перший раз використала тільки зараз :) Напис також зробила за допомогою штампів з тієї ж колекції та пудри для ембоссінгу.
Ця пудра від Ranger є моєю найулюбленішою і саме її я використовую найчастіше. Подобається мені в ній все і золотавий колір, і те як швидко і легко вона плавиться, і врешті сам результат. 


і сердечки трішки ближче :)


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом