Новорічні листівки

Хоч і новорічні свята так швидко промайнули, але деякі листівки та подарунки так і не були подаровані((( Кілька років тому я вишивала невеликі новорічні мотиви. Хотіла їх оформити у паспарту та подарувати на Новий рік. Але не встигла їх закінчити вчасно, тож вони лежали на поличці поки я їх випадково :) не знайшла. Інколи буває корисно переглядати свої хом'якові запаси :) Можна знайти багато корисних і дуже потрібних речей. Це моя перша листівка з вишивкою, друга ще очікує обробки фото, адже на це також потрібно знайти час, а його ой як завжди мало...З цією листівкою хочу знову взяти  участь в Завдання #33 від блогу Зроби Сам(а)

Шерстяні нитки, канва білого кольору, пудра для гарячого тиснення ZING! Glitter Finish, чорнило Ranger Archival Ink-Emerald, дизайнерський картон, вощений шнур

 В цій листівці є і вишивка, і гаряче тиснення, і без швейної машинки не обійшлося :)



На щастя ця листівка вже виконала своє призначення і була вчасно подарована :)


А ось і друга листівка до того ж таки Завдання #33. Якщо точніше, то третя :) Перша була ось тут. Нарешті ці новорічні вишивочки виконали своє призначення...Не знаю скільки часу вони ще б пилилися у мене в шуфлядці, якби не це завдання :) 
Готову вишивку я наклеїла на картон. Рамочку зробила за допомогою системи Shape-Mate Starter Settonic studios. 
Рамочку за допомогою гарячого ембоссінгу вирішила зробити дещо фактурною. Брадсів потрібного кольору я не мала, тому знову став в нагоді ембоссінг. Декілька відтисків штампом і листівка готова.


 Дизайнерський картон, канва білого кольору, шерстяні нитки, пудра для гарячого тиснення ZING! Glitter Finish, чорнило Ranger Archival Ink, чорнило Ranger Distress Ink, чорнило Ranger Adirondack Brights


 




І остання новорічна листівка, але не по значимості :)







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом