Подарунки для друзів на Новий рік

Доброго дня! Ось і настав Новий рік. Як багатьом вже відомо, 2014 р. - це Рік Синього Дерев'яного Коня...А тому недивно, що символ коня зустрічається у багатьох  рукодільниць в різному прояві, чи то у вишивці, чи в іграшках чи різноманітних елементах декору. То ж ця хвиля заполонила і мене :) За допомогою майстер класу та викрійки Євгенії мій коник з'явився на світ. При пошитті використовували американську бавовну для тіла іграшки та німецьку бавовну для одягу. Остання гарно себе показала при розкрої тканини - не сипалася і не саталася. Я б навіть порівняла їх з Тільдо тканинами.





Кілька фото на фоні новорічної ялинки


 В коника навіть є справжня тепла курточка з наповнювачем та капюшоном :)




І куди ж в зимову пору без чобітків 


Робила його для себе та моєї родини, щоб оберігав нас протягом всього року


Фото на паспорт ( якби такий був :))


А ось молодший братик мого коника. Він став подарунком на Новий рік разом ось з цією листівкою
На жаль фото в весь ріст немає((( є кілька по елементних. Пошитий він все за тією ж викрійкою. з тією відмінністю, що пуховичок перетворився в курточку з капюшоном. Куди ж такому міському хлопцю теплий пуховик :)


Вирішила зробити йому якісь аксесуари...Єдине, що спало на думку це шарф. Зима ж як не як :) доповнила шарф брадсом-сніжинкою :)




Зачіска у нього також стильна.


І ще один коник. На цей раз - це дівчинка :) для подруги.
Цю іграшку робила виключно з американської бавовни. Дещо по іншому вона себе веде при розкрої, не гірше, як німецька. Але по іншому :) Гудзики використала з різдвяної колекції, але вони чудово підійшли і для такої "неноворічної" дівчинки.
 Матеріали, які я використовувала при пошитті: гудзики, стрічки




і безліч фото :)


 


 







На цьому мій пошив новорічних символів закінчився..поки що :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах